Klantenservice
Ons team staat altijd voor je klaar
Orders en verzending
Om de doorlooptijd te bepalen zijn wij afhankelijk van verschillende variabelen. Bestellingen die op werkdagen van maandag tot en met vrijdag voor 15:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Onze vervoerpartner streeft ernaar om de bestelling de volgende dag te leveren.
Na het plaatsen van een bestellingen houden we je per mail op de hoogte.
Als je de ingevoerde verzendgegevens wilt wijzigen raden we je aan zo snel mogelijk via ‘contact’ contact met ons op te nemen.
Na de bestelling wordt er een track & trace code binnen 24 uur met je gedeeld.
Wij gebruiken het Mollie systeem voor betalen. Dit betekend dat je veilig met IDEAL, Creditcard of Paypal kunt betalen.
Wij streven ernaar om zoveel mogelijk producten in de zelfde verpakking te versturen. Echter is dit niet altijd mogelijk vanwege afspraken met onze leveranciers.
Retourneren en omruilen
Je kunt producten 14 dagen kosteloos omruilen mits ze ongebruikt en in de originele verpakking retour gezonden worden.
Een foutje kan iedereen overkomen. Als je een verkeerd product hebt ontvangen neem dan contact met ons op zodat je het product kosteloos kunt omruilen.
Bij schade vragen wij je om contact met ons op te nemen, zodat we de schade kunnen beoordelen en een passende oplossing kunnen zoeken.
Mocht een van onze producten onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het onbeschadigde en in nieuwstaat verkerende product, binnen 14 dagen in de originele verpakking op eigen kosten en o.v.v. klantnummer en naam aan ons retourneren.
Gerustfietsen.nl
t.a.v. klantenservice
Van Vlissingenstraat 1
9403 BB Assen
Nederland
Neem snel contact op via de pagina ‘contact’.